onsdag den 12. marts 2014

Messe-workshops...

hos Tante Grøn på messen i Middelfart
fredag og lørdag
og det er ganske gratis

nålenpuden, der matcher Tanternes fine messe-tema, er pakket
og jeg glæder mig

Jeg har forberedt en lille workshop....der er sprængfyldt af vitaminer...(og det er ikke nålepuden).Workshoppen er ganske gratis, så har du lyst til at få en hækle-snak og en sid-ned, så kig forbi i tidsrummet mellem kl. 11-12 og kl. 13-14.


Søndag holder jeg også hækle-snak, men mere om det i morgen.

Håber vi ses i Middelfart :)

7 kommentarer:

  1. Ih, det ville jeg meget gerne, men Middelfart er lidt for langt vaek desvaerre.

    SvarSlet
  2. eii hvor fint - rigtig god fornøjelse :)

    SvarSlet
  3. Sikke en sød nålepude. Jeg skal til messen på lørdag, så det kan godt være, at jeg kommer forbi og laver en :o)

    SvarSlet
  4. Fine nålepude :-)
    God fornøjelse med messen <3

    SvarSlet
  5. Hvor er den altså bare fin din nålepude ;)

    SvarSlet
  6. God arbejdslyst, så fin, så fin en nålepude, kh. Stine

    SvarSlet
  7. Rigtig god fornøjelse Lene ;O)

    SvarSlet