mandag den 17. marts 2014

Messe-shop-amok

Takket være Lis' blogudfordring/opsparing, så havde jeg penge på lommen til at shoppe af hjertets lyst.....ville så bare ønske at jeg havde lidt mere end de 30 minutter om søndagen...ok jeg shoppede også lidt om lørdagen, men nok heller ikke meget mere end 1 time.


Hos Postgården fik jeg købt lidt stof, bånd og en patchwork-linial. 
OG så fik jeg en super god og venlig service.


Hos Stofmøllen købte jeg det lækreste hør-agtige stof 
med prikker på og jeg var himmelhenrykt....elsker prikker 

Hos Bettekun nåede jeg lige at købe et par biiiiiillige stofrester
inden det var revet væk fra hylderne. 
Mette havde taget stofrester med udover sit enorme garnlager

Købet også en omgangstæller og en rigtig rigtig rigtig fed hæklebog,
men den fik jeg ikke lige fotograferet i denne omgang, 
så den får et indlæg for sig selv. 


En fast tradition, er at jeg skal købe keramik-knapper hos Else.
Elsker hendes keramik-knapper og pressede på for at hun også 
skal lave hækle-krus...hun laver de fineste strikke-krus.


En skabelon til det der papir-sjov, som jeg ikke ved hvad hedder,
men som Hobbyklubben er helt pjattet med. Det er en gave til Lissi.


Andre småtterier røg også med hjem :)
En genial opsprætter...købte en magen til sidste år, 
men den er blevet pist væk?!
Et mønster på en strikketaske, som er en gave :)


Hos Fund og Krea var standen så inspirerende 
og der var masser af lækre sager.
En taske-ting, der skal bruges som gave og et stempel, 
som jeg bare måtte eje :)
Og små "handmade" træskilte....øh fordi de var billige?!? ;D


Og hos Tante Grøn røg der lidt mere Havblik med hjem.
Købte de mørkeblå farver til et nyt projekt 
og de to andre nøgler til en idé jeg har set på Pinterest.


Måske det bedste køb var en dobbelt skæreplade til 298 kroner!
Kan ikke huske standens navn, men blot at ejeren lod sig påvirke
af en sur og urimelig kunde....og hun snerrede derefter af de næste 
par kunder i køen...trist at den urimelige kunde fik sådan en magt


Ja jeg fik lidt med hjem til krea-kontoren :-) og efter en skøn messe med masser af krea-snak med skønne kvinder, så trænger jeg til en hel dag på sofaen...........det er så bare ikke lige en mulighed. Sønnen kom hjem fra efterskolen pga. skade (forstrækning i ryggen) og efterskolen var afsted på weekendtur og derfor skal han afleveres på skolen i dag klokken 10.30. Og naboen har desperat brug for min hjælp til at læggen en polo op....og jeg siger ikke nej, for hun er så sød til at hjælpe mig. 


13 kommentarer:

  1. Sikke mange dejlige ting. Den plade kunne jeg også godt bruge :-) De små træskilte er da super søde. Mmmm godt du ikke havde flere timer - hvad kunne det ikke være blevet til.
    Super hyggeligt at se dig igen og vi finder snart en dato.

    SvarSlet
  2. Kære Lene!
    Dejligt at hilse på dig ....... selvom du havde travlt med dit workshop:-).
    Fine ting, der nu bor hos dig ..... stemplet hos Fund og Krea kunne jeg heller ikke stå for :-).

    Go' slap af dag til dig og god bedring med sønneke.
    Kærlig hilsen
    Sine/Vejle

    SvarSlet
  3. Skærepladen - sikke et godt køb, sådan en kunne jeg godt ønske mig

    SvarSlet
  4. Sikken en masse, du har fået shoppet :-)
    Håber at du får tid til sofaen på et tidspunkt, sådan en weekend tærer på kroppen <3

    SvarSlet
  5. Det ser ud til du har hygget dig :)) Skønne indkøb!

    SvarSlet
  6. Sikke en masse fine tingdu har købt :), kan jeg købe opskriften på Mikkeline :)
    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  7. wauw hvor lækre indkøb - både a' stof - garn og tilbehør
    Håber du har fået tid til en smule afslapning på sofaen ... og hvis ellers ikke alle de lækre indkøb skriger på at blive brugt :)

    SvarSlet
  8. sikke en masse ting du har købt ! papirsjovet hedder quilling hernede :-)

    mange hilsner
    Angelika

    SvarSlet
  9. Lækre sager du fik købt og ja det er ingen sag, at bruge løs når vi er nogen som har sparet op i et år for at kunne købe løs på messen.

    Jeg må igang igen, og jeg skal nok rive dig med :)
    Håber sønnen har fået det bedre, og at din nakke er god igen.

    Kh. LIs

    SvarSlet
  10. Sikken du har shoppet Lene!
    Hold da op :)
    Skønne stoffer og jeg er sikker på at du forvandler det til noget endnu smukkere.

    (Du ku ellers være en sild i prikket bikini.....)

    SvarSlet
  11. Jamen dog, hvor lyder og ser det bare super kreativt ud... rigtig god fornøjelse med alle dine dejlige krea ting..
    Kender godt det med en sur betjening... bare synd hvis det får lov til at fylde for meget..
    Når jeg kikker rundt på din blog trækker det så meget i mig, og det at lave noget kreativt...
    tak for en god blog

    SvarSlet
  12. Super lækre ting du har købt <3

    Glæder mig til at se hvad du får tryllet det om til - men hvorfor ikke en bikini :D

    SvarSlet
  13. Hold da op Lene. Du har gået til den :-)
    Kh Christina

    SvarSlet