søndag den 9. marts 2014

Messe-forberedelser

På fredag er der Håndarbejdsmesse 
og jeg er ved at lægge sidste hånd på et par projekter.


Egentlig burde jeg gi den gas i dag og aflevere i morgen, MEN sønnen optræder med efterskolen i DGI-huset i Vejle og vi vil lige se om det er muligt, at kigge forbi......har aldrig været til sådan noget før, så jeg har ingen anelse om det er realistisk, blot at kigge forbi?

Hækletøjet ryger med i tasken og så må jeg hækle lidt på farten og gi den gas i morgen ;) Kommer nok til at mangler lys til at fotografere projekterne i, men muligheden for lige at se sønnike vejer tungere ;) ....og så snakker vi ikke om at jeg skal se ham i morgen, hvor han skal til skanning på Vejle Sygehus......det er bare så kort tid og han kommer ikke hjem på weekend før om 3 uger. Tror nok lige jeg er ramt af savn og den havde jeg ikke lige ser komme nu;)

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig kommer sønnen i første række - det siger sig selv og specielt hvis du går og savner ;((
    Spændende med din projekter, jeg glæder mig til at se mere!

    SvarSlet
  2. Det er altid spændende at se sine børn optræde, så er det ligegyldig hvor gamle de er :-) Dit hækletøj ser også spændende og fint ud :-)

    SvarSlet