torsdag den 27. februar 2014

Opbevarings-inspiration

....fandt jeg hos Lise,
der er super-dygtig og har en inspirerende blog


Jeg samler på de der gamle henkogningsglas og opbevarer mange forskellige ting i dem (sten, knapper, glas-stykker, drivtømmer mm), men da Lise viste billeder af sit nye krea-rum blev jeg inspireret til også at komme nogle af mine genbrugsfund på glas....jeg gemmer de fleste tekstiler i plastkasser bag skabslåger.

Lise viste også hvordan hun bruger de der firkantede glas-æsker (ja hvad hedder de egentligt?). Jeg har købt et par stykker og har ikke rigtig fundet ud af hvad der skal i......ud over 'en af dem er fyldt med krystaller.....men nu har jeg besluttet at gemme mine genbrugs-hæklede-mellemværk ikke længere skal gemmes væk i en grim plastkasse. 

seneste genbrugskøb,
men jeg har mange flere og der skal vist flere glas-æsker til ;D

Tak for inspiration Lise

4 kommentarer:

  1. Fin ide som Lise gav fra sig :-) Og dine hæklede loppe fund er så skøøøøønne :-)

    SvarSlet
  2. Tusund tak for det fine link kære <3

    Skøønt at få tingene frem fra gemmerne - men tænker godt vi bor så langt fra hinanden, ellers ville der opstå varemangel i genbrugsbutikkerne ;o)

    SvarSlet
  3. Det ser fint ud, lækker opstilling!
    Jeg vil kalde det et skrin.
    god weekend Lene, kh. Stine

    SvarSlet
  4. Jeg har også set Lises fine opstilling af gamle sylteglas og tænkte på det samme idag, da jeg fik øje på et kæmpe sylteglas inde bagerst i mit køkkenskab.
    Jeg vil også igang med nogle glas til mit vindues for det ser bestemt flot ud. Dejligt at se inspirationen spirer og ideerne blomstre også herfra.

    God week-end Lene.

    Kh. Lis

    SvarSlet