lørdag den 11. januar 2014

Opskrift på vej

så jeg en smuk flakon, som var et arvestykke efter hendes farmor

næsten helt mage til den originale flakon,
kan du spotte forskellen på den flakon fra Dorthes blog
og dem jeg har liggende her?

Dorthe hækler efter gehør og ikke en opskrift, men jeg spurgte forsigtigt Dorthe om jeg måtte nedskrive en opskrift til flakon'en, da jeg forgæves havde ledt efter den i diverse bøger og på nettet. Heldigvis sagde Dorthe ja og hun sagde også ja til at dele opskriften med blogland......så den kommer på bloggen i næste uge (skal lige ha' opskriften renskrevet og da weekenden består af fødselsdage, ja så er der ikke meget tid til at sidde fordybet ved computeren)

7 kommentarer:

  1. Der er en luftmaske mellem stangmaskerne i den 3. sidste række. Den er smuk, hvor stor er diameteren på servietten?

    SvarSlet
  2. Hvor erden fin det vil jeg glæde mig til

    SvarSlet
  3. Hej Lene. Jeg har ikke selv en blog, men følger trofast din spændende, inspirerende blog. Læste forleden du skrev, at du har fødselsdag i dag, så et stort TILLYKKE herfra
    Egtvedpigen Ketty

    SvarSlet
  4. Den er bare så fin. Glæder mig til opskriften :O)

    Kh Randi ♥

    SvarSlet