fredag den 17. januar 2014

"Come on..."

...give me a break!
for at sige det på godt dansk ;)

Dem, der følger mig på IG, ved at jeg havde en rigtig lorte-dag i går, som i en rigtig skod dag, hvor uheldene nærmest stod i kø.

Dagen startede med et læge-besøg med sønnen og hvor jeg meget anstrengt måtte stå fast på den information, som vi har fået af neurokirurgen og som lægen ikke kendte noget til (????). En skanning blev bestilt, da drengen viser samme symptom-mønster, som tidligere, da cysten rørte på sig. Jeg vil ikke komme mere ind på det her, men blot sige, at det krævede energi, at stå fast og ikke blive betragtet som over-hysterisk mor. 

Efter lægebesøget, skulle drengen tilbage på efterskolen og midt i et sving punkterede jeg! Heldigvis kører jeg meget forsigtigt og overholder farthastigheden, men kors i skuret, hvor blev jeg forskrækket. Og så sad jeg der hulkende af frustration og fordi jeg jo blev så forskrækket. Jeg fik ringet til min svoger og han var  dælme effektiv, total pit-stop-agtig blev dækket skiftet og jeg kunne køre igen. TUSIND TAK TIL MIN SØDE SVOGER.

Jeg fortsatte så hjemad, men var dårligt nok kommet på landevejen, før en idiot af en bilist beslutter sig for at overhale en lastbil....sådan I ved, hvor der ikke er plads til at overhale, fordi der er modkørende....i dette tilfælde mig!. Min svoger så det og troede at han skulle ud og samle mig op i smådele, da lastbilen blokerede bremserne for at undgå frontal påkørsel. Selv nåede jeg at tænke "det her går muligvis galt", men det gjorde det jo heldigvis ikke :).

Hjemme snakkede jeg med manden min om dagens hændelser og da han spurgte om jeg ikke blev forskrækket over dét med den modkørende, måtte jeg svare ham at "min skræk simpelthen var brugt op for den dag".....det hævnede sig i nat, hvor jeg vågnede badet i sved og med hjertebanken.

Her til morgen gik jeg mig en tur i skoven, trods den muligvis brækkede tå....ikke verdens bedste idé, men nu har jeg en undskyldning for at smide mig på sofaen med benene oppe OG så kan jeg heldigvis hækle igen, da mine fingre heler pænt. 

Jo tak 2014 er startet med udfordringer :)

5 kommentarer:

  1. puh øv en dag. Håber at weekenden bliver meget bedre.

    SvarSlet
  2. Hold da op Lene - ja det kan man da kalde en lortedag. Det fortjener du altså ikke.
    Hader de billister der bare ikke fatter, der findes andre mennesker i trafikken end dem selv.
    Håber dagen idag bliver bedre.

    SvarSlet
  3. Pust, jeg bliver helt svedt. Ja naar uheldene begynder kan man lige saa godt grave sig ned under dynen og blive der til naeste dag.

    SvarSlet
  4. Øv da for en dag, godt der ikke skete dig noget! Ja nogle gange er man bare nød til at stå fast på sit, og så må systemet tænke deres, for for dem er man jo bare en ud af mange!! Håber du får en dejlig weekend uden flere forskrækkelser :-) Kh

    SvarSlet
  5. Ihhh altså Lene, jeg kender ikke nogen, som er så uheldig som dig.
    God bedring med det hele, chokket, tåen og fingrene.

    KH. Stine

    SvarSlet