tirsdag den 5. november 2013

Jeg drages af....

...støvede grønne farver


.......også selv om planen var at hækle i en smuk dyb cerise-farve. Jeg er ved at hækle lidt på endnu en sovebamse a la piraten, men denne gang med udgangspunkt i ét af skovens dejlige dyr ;) Selv om den grønne farve er lækker og passer perfekt, så prøver jeg at vende tilbage til den oprindelige plan ;)....om det lykkes får vi jo at se.

I dag syr jeg videre på etuier og skal også en tur i skoven....fandt pudemos i går og i dag skal der hentes lærkegrene (totalt inspireret af gårdejerinden). Så må vi jo se, hvad jeg skal lede efter i morgen :)

3 kommentarer:

  1. Lyder til du har en god skov lige i nærheden

    SvarSlet
  2. Sikke en masse frisk luft du får hevet indenbords ;o)

    Jeg har også fået samlet lidt fra gåturene med hunden - og har holdt mig på begge ben imens ;o)

    Er vild med den grønne farve, og spændt på at se hvad det ender med.
    Knus til dig

    SvarSlet
  3. Dejlige farver her i efteråret :-) God tur i skoven :-)

    SvarSlet