søndag den 24. november 2013

Blogtræf



Helle, www.garnkoglen.blogspot.com , åbnede sit hjem for et helt bordfuld af skønne kreakvinder. Tak for det Helle. En skøn dag med masser af snak og inspiration.

Senere vil jeg vise nogle af de fine sager, som jeg var heldig, at få med hjem :). Den smukke keramik-knap-tørklæde-pynte-holder var desværre ikke en af dem ;). Den tilhørte søde Anne (www.norkletoserne.blogspot.com), men jeg fik lov at fotografere den. Det er da en smart ting til tørklæder.....min hjerne har tænkt på de mange muligheder, der er i sådan en pynte-dims :)

Mere om blogtræffet senere, for der skal liiige klares lidt praktiske ting i dag. God søndag derude i Blogland.....hvor mange af jer sikkert skal til diverse julestuer og julemarkeder :)

3 kommentarer:

  1. Har altid besvær med tørklæder så idéer modtages ;) hvis du gerne vil ha sendt et mønster på "flaske-træet" så ring lige til mig i butikken her i dag søndag 13-17

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Karin, tak for tilbudet. Jeg fandt mønsteret til sidst ;D
      En idé til knap = gammelt eller nyt broderi på hjemmelavet knap. Eller patchwork eller....ja der er sikkert mange flere sjove ideer :)

      Slet
  2. Den var også supersmart - den knap dims :-) Tak for godt selskab :-)

    SvarSlet