lørdag den 14. september 2013

Saturday blues

...ej I skal ikke høre mere migræne-klynk fra mig ;)
selvom migrænen stadig hærger og jeg er nået til sidste pille


I går havde jeg en trang til at benytte den halve times fred (trods en uge med daglig migræne, så har der været 2-3 timer med pause hver dag OG de blev ikke brugt til husligt arbejde) jeg fik, til at lave en bordskåner/glasbrik af gamle cowboybukser. Ideen er set på Pinterest lige her.


Ja min udgave blev lidt mere sjusket og jeg vil klart anbefale mindre sjusk og at klippe sidesømmene væk....som det også er vist på DIY'en, som jeg ikke lige tjekkede inden jeg gik i gang.....tiden skulle jo bruges optimalt ikke? ;D

I dag kunne jeg godt tænke mig en migræne-fri dag OG at kigge forbi et trivsels-arrangement i Vorbasse OG lokalt loppemarked. Manden min mener at jeg skal passe på mig selv og gå i seng, mææææn kunne jeg lige presse lidt energi ud af kroppen, så dapper jeg bestemt afsted ;D. Trivsels-arrangementet er nemlig arrangeret af Lone, der er én af de sødeste kvinder jeg kender. Hun er bare sådan en type, man kan li' med det samme og hendes arrangement vil jeg da gerne støtte op om. Loppemarkedet er heller ikke tosset, da det støtter den lokale håndbold-klub, men jeg har ikke plads til mere "skrammel" ;D....ej ok lidt mere kan man vel finde plads til ;D

sorry, der sneg sig lidt ynk ind i indlægget alligevel ;D

7 kommentarer:

  1. Årh, hvor jeg håber, du får masser af tid uden migræne.
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Jeg håber at du kommer ud af døren uden migrænen <3

    SvarSlet
  3. Supernide, synes faktisk de er fine lidt rå... God bedring, håber du fik hevet dig afsted trods alt idag!

    SvarSlet
  4. Stakkels dig, det må ikke være rart...og jeg vil gerne høre om det. Håber du får en pause i den migræne, så du kan komme af sted, som du glæder dig til. Det er altid ekstra ærgerligt, når sygdom rammer så man heller ikke kan komme ud til de ting, man har glædet sig til.
    Kh Helle

    SvarSlet
  5. Det er helt ok st ynke lidt ... det hjælper ofte. Håber det går bedre
    Jeg faldt lige over ordet Vorbasse .. der har jeg selv boet til jeg var 4 ... de efterfølgende 13 år i Hejnsvig 😃

    SvarSlet
  6. Hvis du ikke klarede Loppemarkedet i Vorbasse, er der da muligheden i Billund næste lørdag...
    Forskellige foreninger, men ofte de samme sælgere. Ret hyggeligt ;)

    SvarSlet
  7. Puh, kan sagtens følge dig. Det er noget værre noget når man gerne vil en hel masse men kroppen ikke er lige så frisk på det. Håber at du fandt en god kombi med at få slappet af, samtidig med at du fik oplevet lidt.

    SvarSlet