mandag den 2. september 2013

Krea-kaos

....er nu atter fortid
- i hvert fald på krea-kontoret -

Rod, rod og atter rod!
Jeg må jo blive ved med at rokere rundt på sagerne til det fungerer
og jeg ikke længere rodder (?)

Jeg har nemlig været i gang med den helt store oprydning og flytten rundt på ALLE sagerne....og i virkeligheden ville jeg blot ordne mit garnlager. Nye hylder er sat op, garnet er på plads og der er atter plads til krea-udfoldelser.

Dagens projekt er vigtigt, for det skal bruges i dag, hvor sønnen har fødselsdag. Han fylder 15 år og vi skal besøge ham på efterskolen i aften med kage.....masser af kage, skrev han på sms ;D



6 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnens fødselsdag. Og glad kagebagning til dig! : )
    - dejligt med oprydning i alt det kreative. Sig til hvis du finder en løsning hvor du ikke længere roder, for jeg er i tvivl om, hvorvidt det kan lade sig gøre...

    SvarSlet
  2. Hihihi - hvor hyggeligt med masser af kage:-) Tillykke med ham.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Først stort tillykke med sønnen. Dejligt i kan komme på besøg med kage. Flot krearum du har - Kender alt for godt til det at rode. Mit lille rum skrumper hele tiden. Sådan føles det i hvert fald. Eller også vokser mit lager bare :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med ham - det bliver hyggeligt i aften - Det er jeg sikker på :0)

    Jeg tror der er en grund til at man lavede betegnelsen kreativt rod, for synes det er svært at holde perfekt orden på det

    SvarSlet
  5. Tillykke med sønnen ;O) Håber I får en rigtig dejlig aften.
    Rod eller ej, du har et rigtig hyggeligt værelse til at være kreativ i. Synes det er svært at være kreativ og holde orden....så hver ting til sin tid ;O)
    Kh Helle

    SvarSlet