lørdag den 28. september 2013

Jeg stemplede lige ud....

....et par dage

stempel og tape fra SG....har altid drømt om at eje mit eget stempel,
men har ingen idé om hvad den skal bruges til ;D

Udstemplingen skyldtes desværre ikke, at jeg var optaget af krea-projekter, men mere pga. bekymringer. Jeg havde lige brug for at sortere mellem panik-følelser, intuition og reelle fakta. 

Lægen sagde, at jeg skulle lytte til min intuition, MEN dét kan man ikke, når panik-knappen er aktiveret. Så er det ikke til at finde ud af op og ned.

Og hvad har så fået mig sådan i selvsving? Jo, sønnen har klaget over hovedpine med jævne mellemrum i 14 dage (ikke gode tegn, når han har en cyste ved lillehjernen og hjernestammen), dertil kommer lidt næseblod og da en lærer bemærkede, at hans kulør ikke var så god.....ja så blev panik-knappen aktiveret. Det er for lang en historie at komme med her, men vi blev lige mindet om sønnens skod-diagnose og hvor svært det er, at spotte om cysten er aktiv (symptomerne kommer snigende og ligner i starten influnza). 

Lige nu ligger min store dreng herhjemme med influenza.....og jeg er lettere lettet, da flere på efterskolen også har influenza. Panik-knappen er de-aktiveret :-).

Det er skønt, at drengen blot har influenza, men mega øv, at det lige rammer denne weekend. Der er nemlig forældre-arrangement med overnatning på efterskolen i denne weekend. Vi havde glædet os til at opleve en efterskole-hverdag sammen med Kasper.....også selvom han havde prøvet at bilde skolen ind, at han er forældreløs ;D....mon vi er pinlige forældre? ;D Nå ja, jeg overlever nok, ikke at skulle overnatte på efterskolen, men det ville da være fedt, at møde lærerne og klassens forældre. 

I dag hvor der er mere ro på og jeg prøver at indhente det forsømte. Først på listen står desværre vasketøj og lettere rengøring ;D.


6 kommentarer:

  1. Håber på bedring på alle fronter. Rigtig god weekend kære Lene

    SvarSlet
  2. Ønsker god bedring til den lille bandit (forældreløs, jeg ville være stolt af at have dig som mor). '
    Er du så modig at du ville nyde en week-end på skolen ? fnis fnis...
    God arbejdslyst med kost og spand.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. øv .. sender tak til bedring ;0)

    SvarSlet
  4. Åh kan godt forstå dit behov for aktivering af panik-knappen. Satser på at influenzaen hurtigt er overstået - så skidt med efterskoleweekenden, selvom det faktisk lyder ret blæret...

    SvarSlet
  5. God bedring til ham, og hold da op forstår godt panikken opstod. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være.

    SvarSlet