tirsdag den 13. august 2013

Om en smuk gave, krea og....

....aaaaalt for meget salt ;D

I går havde jeg besøg af den skønneste kvinde 
og hun havde en smuk gave med til mig.


 Et rigtigt fint etui med et sjovt indhold:
T U D E K I K S
og gamle hækleopskrifter og en katte-udklipsbog.

En gave, der var helt igennem til mig :-)

TUSIND TAK SØDESTE TRINE


Kiksene var jo meget passende, da det var dagen efter sønnen var afleveret på efterskole......jeg tuder altså ikke mere, men glæder mig bestemt til at høre fra sønnen igen....bare sådan for at høre om han nu er faldet godt til......arggg den der mobil-fri-uge, er altså også hård ved forældrene :-).

Trine og jeg havde en mega hyggelig dag (ja det havde jeg i hvert fald) og der blev syet tasker - for mit vedkommende fik jeg kun lavet patchwork'et til lommerne. Vi skulle jo også ha' lidt mad ;D. Og her kommer historien om aaaaaalt for meget salt....hi hi.

Jeg flækkede lige en tærte sammen og saltede den ikke ret meget "for her i huset, salter vi maden selv....vi har nemlig hver voresyndlingssalt!" Dét skulle jeg ALDRIG ha' sagt, for tærten var så salt , pebret og hot af chili, at vi drak spandevis af vand. Jeg havde lige glemt, at kyllingstykkerne i tærten også var saltet rigeligt :D. Jeg havde nær slået søde Trine ihjel med alt det salt, peber og chili....mon hun tør komme igen?


3 kommentarer:

  1. Det var da en fin og meget personlig gave - smiler

    SvarSlet
  2. Host host - er her altså endnu sødeste Lene... :-).

    Det var en smadder hyggeligt og så dejligt at være i dit selskab. Håber vi ses inden længe til mere krea... :-).

    Maden var altså super fin, dog lidt stærk - men med en del vand ja så gik det jo.. :-). Men det var altså skægt... :-).

    Og jo tør altså godt at komme igen..

    Og symaskinenmanden sagde lidt om noget en ny nål og spænding. Så vil sy lidt mere imorgen efter jeg har været til Gelsted marked.. :-).

    Kh Trine

    SvarSlet
  3. Sidder og smiler lidt over din fine gave, har nemlig en kær veninde som også lige har sendt hendes søn af sted på efterskole, vi har snakket en del om at vi også vil give hende en pakke kiks af samme "mærke" som du netop har fået :)
    Håber du kommer dig og at din søn har sit "time of his life"

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet