torsdag den 29. august 2013

Nyt halm i træskoene

Dét var hvad min mand foreslog mig, da jeg dansede rundt i kreakontoret til Rick Astley.... klokken 22!
Han mente at det var sengetid og at jeg skulle passe lidt på mig selv, da jeg efterhånden har knoklet siden i mandags med oprydning.......hvorfor ender det altid sådan....altså med gigantisk omrokering, når jeg kunne ha' nøjes med at få skruet et par hylder op?????

Nå ja, men jeg fandt da et par gamle kassettebånd ;D og danser lystigt rundt ;D. I dag vil jeg forsøge at vise min fremgang på Instagram...her hedder jeg filihunkatten. Har allerede lagt et spørgsmål ud om garn: Kan man gøre noget ved uld-garn, der fælder med bittesmå hår?

3 kommentarer:

  1. Hahaha...
    Det gad jeg dælme godt ha set Lene :D

    Men jeg er sikker på at du har hygget dig <3

    SvarSlet
  2. Hahaha...
    Det gad jeg dælme godt ha set Lene :D

    Men jeg er sikker på at du har hygget dig <3

    SvarSlet
  3. Angående uldgarnet, kender jeg ikke andet råd, end smid det ud, man ærgrer sig hver gang man har haft fat i det. VH Lykke

    SvarSlet