tirsdag den 6. august 2013

Neon-gejl

...hjembragt fra ferien.


Der var neon-gejl overalt på ferien. Børn/unge i neon-farvet tøj, så den sødeste kjole med det fineste broderi-motiv udført i neon-pink og enkelte voksne med neon-detaljer.

Det var næsten ikke til at undgå, at blive fristet af alle de neon-farvede tørklæder og armbånd....og ja der kom da også lidt med hjem i kufferten. Egentligt er jeg ikke så meget til neon, men i små mængder, synes jeg rigtig godt om det....ja man er vel blevet præget af modebilledet og blogland?! ;D

PS. har da også været i Søstrene Grene og købe neon klistermærker, uden at vide, hvad jeg vil bruge dem til ;D

4 kommentarer:

  1. I like....men det vidste du vel allerede?
    :-)

    SvarSlet
  2. og sikke noget fint neo-gejl : )

    SvarSlet
  3. Jeg har det som dig, i små mængder synes jeg, neon er fint. Måske er det fordi, jeg stadig kan huske, sidst det var moderne og mit tøj havde neon overalt.
    Jeg er dog ret vild med både armbånd og tørklæder, de kan friske godt op på mørkt tøj

    SvarSlet