onsdag den 5. juni 2013

Ingen onde øjne...

...det var et krav til min nye bil ;D
(det er lygternes form jeg hentyder til)

Jeg ønskede en bil med god karma
(manden min havde godt nok et lidt anstrengt ansigtsudtryk, 
da jeg proklamerede dette krav)
parkeret foran Baungård huset i Vejen

I fredags fik jeg min nye bil, en skøn gave fra min dejlige mand :). Købt, betalt og skøn at køre i. Farven er sølv, trods det var utroligt fristende at købe den i hvid, men jeg vil nu hellere tilbringe tid med manden, end at HAN vasker min bil ;D

Når drenge(røve) drømmer om en fed Ferrari, så drømmer jeg om en Fiat Panda, men det skal være den gamle model....den nye er alt for stor. Hver gang jeg ser en sådan model, smelter mit hjerte, men manden min var stålsat på at bilen skulle være sprit ny.....og ja jeg er jo sådan set også tilfreds med at kunne sidde i tørvejr, at bilen har 4 hjul og at den starter hver gang ;D Bonus er cd-afspiller, så jeg nu også kan høre Tina Dickow på landevejen ;D.


7 kommentarer:

  1. Tillykke med den fine 4-hjuler.
    Her i huset får manden også (næsten) lov at bestemme, så længe han betaler - i hvert fald så længe jeg godkender hans valg!

    SvarSlet
  2. Gode øjne er vigtige... :)
    Fornuftig med anden farve end hvid - min er konstant geå eller plettet og sjældent rigtig hvid.

    SvarSlet
  3. Til lykke, til lykke - ser så flot ud, nyd den !
    Underligt at mænd ikke sætter mere pris på god karma :) hører selv til en af dem, der tit sidder i en laaaaang kø på motorvejen, og ville ikke undvære den del dér. Tænk hvis mændene i køen havde valgt bil efter det kriterie, så havde de måske ikke set så sure ud om morgenen LOL
    Nyd dine køreture - du har virkelig fortjent det.

    SvarSlet
  4. Fin lille Peugeot ( det er da saadan een ikk)? En veninde har saadan een og hun er lykkelig for den.
    Den gamle Panda, ih, den var der noget ved. Saerligt den med det aftagelige gummitag. Soed!

    SvarSlet
  5. Den er SÅ fin, din nye bil : ) Jeg kan nu lide biler med "onde" øjne også, så jeg ville ikke blive bekymret, hvis det nu var sådan en bil jeg havde mødt dig i, tror ikke dét ville have ændret DIN gode karma ;-) Meeen, det er skønt at vide, at du har fået opfylt dit kriterie, kære Lene : )



    SvarSlet
  6. du bliver så glad for den Lene .. jeg er ihvertfald rigtig rigtig glad for min :) - i hvid ...
    og nej den er ikke altid nyvasket... men pyt den kører så fint :)
    hvis jeg skulle kigge langt efter en anden drømmer jeg om en Suzuki Swift ... jeg synes den ser så fræk og glad ud ....
    knus

    SvarSlet
  7. Der er så meget mænd ikke forstår ;)
    Tillykke med ingenondeøjne - håber i bliver glade for hinanden :)

    SvarSlet