mandag den 20. maj 2013

Sommerhus-stemning

...bredte sig her på matriklen her i pinsen
(vi har desværre ikke et sommerhus)


Jeg fik, trods det dejlige vejr, klippet og klistret lidt....man skal jo udfordre sig selv ikke? ;D

Hos Junette fandt jeg denne DIY og cirklerne lå klar, for dem har jeg fået af Gitte (de skønne cirkler kan ses i indlægget her), så udfordringen var nem at gå til. Må dog sige at det var svært at lave kvasten af murersnor, fordi det er så glat, men med en lighter og lidt fingersnildhed lod det sig gøre :-).

I dag er dase-stemning dominerende. Jeg får ikke lavet en dyt og er en smule frustreret over, at jeg ikke får noget som helst fra hånden.....den lorte ryg driller i dag og jeg har ikke lige mod på at tage mere oxycontin, for i går fik det min hud til at klø helt afsindigt.


2 kommentarer:

  1. Soed. Nogle dage skal man bare have lov til en off-dag.

    SvarSlet
  2. Så fin, kære Lene! Smukke farver, og murersnoren blev da fin efter lidt Filihunkat-touch! :-) Du får ting til at se så nemt ud, selv om det ikke nødvendigvis er det.

    Tak for at du ikke giver op, og bliver ved med at inspirere! ♥

    SvarSlet