torsdag den 2. maj 2013

Lille hæklet pandebånd

..hæklet i mit totale yndlingsgarn



Opskriften er fra en gammel DIY her på bloggen.
Du finder den lige her
Jeg har selvfølgelig rettet længden til, 
da dette pandebånd er hæklet til en lille pige.
(længde: 37 cm, der kan strækkes til 40 cm)


Ellers må jeg sige, at der sker alt for lidt her i mit krea-univers. De sidste dage har været rædsomme, da jeg med "lyns varsel" fik den ondeste migræne, der strakte sig over to dage. Nu er jeg så bare ekstrem mat og kan slet ikke får kroppen til at makke ret.....og hovedet drøner af planer og ideer, der skal afprøves. Sådan et voldsomt migræne-anfald gør, at jeg er slatten i en uge efter. ØV, men heldigvis  har jeg ikke migræner så ofte, som tidligere.


5 kommentarer:

  1. Der er en pige, som bliver rigtig, rigtig fin:))

    God bedring, Kh. Stine

    SvarSlet
  2. Fint til en lille pige med det pandebånd, og rigtig god bedring....migræne er bare for ondt.

    KH bedstemorkaren

    SvarSlet
  3. Super fint <3.
    Øv - med migrænen, kender det alt for godt, jeg napper 3-4 dage i træk ind imellem :-(
    God bedring

    SvarSlet
  4. Hvor er det et smukt pandebånd

    Rigtig god bedring

    SvarSlet