onsdag den 27. februar 2013

Ø for....

...økonomisk snilde
dét ejer jeg absolut ikke, desværre

Men Lis har inspireret mig til at lave en opsparing, som skal bruges til krea-luksus-køb. Tak for idéen sødeste Lis.


Længe har jeg ønsket at lave disse fine syltetøjsglas med dyr på låget, men var dårligt forberedt.... for jeg havde ikke lige nogle plastikdyr på lager. Eller det vil sige jeg fandt et par plastik-katte og hvad var egentligt mere oplagt, når det nu er til mig selv? ;D

Bogstavet Ø kunne også stå for ØHHH hvorfor tager det så lang tid for spraymaling at tørre og ØV hvor er det en dårlig idé at sprayen indenfor....fik mega hovedpine......ja ja jeg ved jo godt at man ikke må spraye indenfor, mææææn det var jo bare et lille projekt ikke? I morgen må jeg spraye færdig....udenfor selvfølgelig.





2 kommentarer:

  1. Ø for Øøøøj for er de blevet fine :-)

    SvarSlet
  2. Kære, søde, sjove Lene :-)
    Jeg griner, når jeg læser dit Ø(h)-indlæg ;-) For her kender jeg mig selv så godt igen, i din beskrivelse af hvor ØV det er at forsøge sig på noget nyt, som at skulle spray-male noget indenfor! Jeg kom til at begå samme ting her den anden dag, hvor jeg stod inde i stuen og spraymalede en lampeskærm! Altså, på gulvet, godt tildækket af avispapir og plast, of course!

    Jeg tror jeg blev nødt til at lufte ud (altså i minus-grader) i flere timer bagefter, for FY, hvor det luktede! Og gulvet blev vasket 4 gange efterfølgende, det blev jo helt klistret at gå på :P

    Vi må nok hellere begi os udenfor hvis vi nogensinde skal spraymale noget som helst igen ;-)

    SvarSlet