torsdag den 10. januar 2013

Hænger lidt ud...

...her i krea-kontoret ;D

I oprydningsprojektet fandt jeg et hav af gamle træbøjler, som jeg ikke rigtig har fået gjort noget ved. Åhh hvor det trækker i mig at komme smide mig i sofaen med hæklenål og garn ;D...og se tv-serien "The Tudors" (optageren er sat igang ;D)


Denne bøjle, hjertet og de hæklede blomster er sendt af sted til en kvinde, som jeg har lært at kende via blogland og som jeg holder meget af. Håber at hun kan bruge sagerne.


Med hensyn til hækle-projekter har jeg lidt for meget igang:

- pulsvarmerne: mangler 14 rækker og sy skind-dekoration på
- glas-covers: hæfte tråd-ender og hækle et par mere 
- hækle videre på et design til en lille forårs-kanin
- mange hækle-drømme....damn den Pinterest ;D

Derudover, så savner jeg min symaskine helt vildt og har da også et par projekter, som jeg gerne vil ha' realiseret ;D

Lige nu nyder jeg at krea-kontoret er pænt og nydeligt....hvem ved hvor længe det holder ? ;D......og skal i gang med at sortere i det isoli, som jeg kasserede i går. Noget klippes til pudseklude....mandens ønske....og resten klippes til garn...det kan jo laves til kattesenge

5 kommentarer:

  1. De er så fine de bøjler - og kan fuldt ud tilslutte mig "damn den Pinterest"...
    Hvor kan man købe ekstra tid til kreaprojekter? :o)

    Kh Lise

    SvarSlet
  2. Tror aldrig man lærer det med at have for mange projekter igang ;0) Kan også kun slutte mig til Damn den pinterest ;0) God fornøjelse

    SvarSlet
  3. De er også fine dine hæklede bøjle overtræk og pyntet med et hjerte er det da enhver jakke/frakkes drøm at hænge ud med bøjlen.

    Min mand må nøjes med slidte håndklæder til at pudse med... uhh jeg holder fast i mit stof.

    Jeg er ved at sparer sammen til en ny pfaff symaskine, den kan vist købes på messen til oktober, så glæder mig. Med alt det der går itu hjemme hos dig, må du også igang med at samle flasker så du kan få sparet sammen. (kamera og symaskine) Dyrt legetøj vi gerne vil have koster mange penge.

    Kan du have en super god dag i selskab med dit fine krea rum.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hold da op et krearum, det må da være lykken. Hvis ikke modtageren sætter pris på din gave er hun da et skarn
    :-)
    Håber du hygger dig med kreativiteter.
    Hilsen Egtvedpigen

    SvarSlet
  5. Fantastiske hæklede blomster - findes der mon en DIY?!?

    SvarSlet