mandag den 17. december 2012

Panikken har fået tag i mig...

...og jeg er gået i stå.

beklager ekstremt dårligt billed-kvalitet: dårligt lys og kamera

Sad og arbejdede på en julegave i går: et maskin-broderet træ og tekst (lavet på en almindelig symaskine), men synes alligevel ikke at det blev som jeg ville og kunne ikke finde ud af hvilken farve bladene skulle ha'. Dilemma, dilemma!! 

Nå jeg bliver enig med mig selv om at det i øvrigt også ville være meget nemmere at brodere træet og teksten og så få et mere tilfredsstillende resultat. I was sooooo wrong!!!! Sidder nu med samme dilemma: hvilken farve skal bladene og teksten ha'? Og passer det nu også godt nok til modtageren, som jeg holder utrolig meget af? Usikkerheden og panikken har fået tag i mig og gaven SKAL være færdig i dag, så den kan postes....og om en time suser jeg til fysioterapi. Presset? I think so.

4 kommentarer:

  1. Den øverste og bladene skal være blå/røde i en virvar. Teksten samme som nu.

    Og lad nu være med at stresse. Du når det nok, der er endnu mange timer til sidste posttømning også der hvor du bor. Rolige vejrtrækninger, ind, , ud , , ind, ud, Så tager du en kop varm te og sætter dig ned og ser på det igen. Så kommer lyset og du ved hvad du skal gøre.

    Kærlige hilsner og kram fra mig.

    SvarSlet
  2. Rolig nu :-) Jeg er enig med Lis og dit projekt, det ser altså meget fint ud :-)

    SvarSlet
  3. Tak kære Lis og Gitte. I er altid søde at komme med gode råd. Jeg er kommet i gang igen og har bestemt at det er bedre at gaverne bliver lavet med kærlighed end stress og så må de bare komme for sent, hvis PostDanmark svigter ;D

    SvarSlet
  4. Kære Lene

    Jeg håber du nåede det. Smukt ser det i hvert fald ud. Gode basis farver til blade i mange forskellige farver, så jeg er sikker på at du har valgt rigtigt.

    Kh. Stine

    SvarSlet