søndag den 23. december 2012

Hvid jul og ingen stress

...det er da et fromt ønske ikke? ;D

ville så gerne fotografere hele træet med snefnuggene,
men kan slet ikke få det til at virke

Jeg fik hæklet et del snefnug og de skulle også være brugt til gaver, men igen beholdt jeg dem selv....shame on me. Grunden til at, jeg er begyndt at beholde noget selv, er at jeg gi'r stort set alt mit håndarbejde væk....ikke fordi jeg synes, at det er noget særligt, men fordi andre finder glæde i det. En dag talte jeg med "Laila fra brugsen" og hun ville så gerne besøge mig og se noget af alt det jeg laver??????? Jamen jeg har ingenting hjemme og det tænkte jeg over, så nu vil jeg forsøge at lave lidt til mig selv....lad os se hvor længe det holder ;D

I morgen viser jeg min hæklede juleguirlande og holder lidt julefri fra bloggen. Manden har lagt sig med influenza, sønnen er teenager, juledugen er krympet (lille smule panik, I think so), havregrynskuglerne blev ikke trillet i går osv., såååå jeg har ikke lige tid til et længere (?) indlæg.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Jeg ville ønske at jeg kunne lave de snefnug.. Jeg har dog lavet et hæklet julehjerte efter jeg så din fine julehjerte her på din blog :-)

    Glædelig jul!
    Julekram fra Nanna

    SvarSlet
  2. Smukke snefnug, og sikke et gavmildt menneske du er :) Ønsker god bedring med manden, teenangeren er der nok ikke noget at gøre ved (har selv en :) og så glædelig jul til dig, kattene og familien.

    SvarSlet
  3. Køre Lene
    Hor er det Flootte, jeg får sådan en rumlem i kroppen over dine fine ting. Irriterende for har jo bildt mig selv ind at jeg ikke kan hækle, men får bare lyst til at lære at lave dine fine ting.
    Måske vi skal mødes, så kan jeg lære dig at strikke, og du mig at hækle. Hi hi!
    Rigtig glædelig jul
    Helle

    SvarSlet
  4. Supersmukt snefnug :) glædelig jul :)

    SvarSlet
  5. Den snefnug er super smuk. Det er med garanti dit store hjerte, der går at alt bliver foræret væk.

    Ønsker dig og dine en glædelig jul.
    Julekram fra Lis

    SvarSlet
  6. Håber at manden bliver frisk til imorgen.
    Glædelig jul til dig og familien
    Knus Gitte

    SvarSlet
  7. Jeg lavede et par af "dine" julestrømper i aftes. De er så kære - mine blev bare helt i naturfarvede i stedet for, men det er jo det der gør, at det er så fedt at lave håndarbejde. Man kan sætte sit eget præg. (Se evt. indlæg fra i dag)

    Jeg håber gemalen bliver frisk til i morgen, at du når det du mangler og at julefreden indfinder sig inden det for alvor går løs.

    Rigtig glædelig jul til dig og dine, og tak for inspiration gennem året der er gået.

    Julehilsner fra Lise

    SvarSlet
  8. Dårlig vane, at man ikke får lavet noget til sig selv. Jeg har lige strikket 6 par fingerløse vanter, allesammen gaver. Selv fik jeg ingen MEN det skal jeg altså have denne gang når jeg lige har fået lavet dem til datteren.

    Glædelig jul til dig og familien

    Kh

    Ulla

    SvarSlet