søndag den 16. december 2012

For de morgenfriske jyder ;D

I går besøgte jeg et idyllisk julemarked på Rolles Mølle. Julestemningen var helt fantastisk og I kan nå at kigge forbi i dag (åbent fra 10-16)....også hvis I mangler at købe et fint juletræ.

Der er desværre ingen billeder fra markedet, da mit kameras batterier var flade, men I kan helt sikkert få det smukkeste indtryk hos denne blogger, som har en stand på markedet.

Jeg har købt de fineste glasting, men hos Tina kan du også købe utrolig smukt strik og fine beton-stager/pynt. Der er ikke så mange boder, men stalden er så smuk, at man bare MÅ kigge forbi.

OG så er der den dejligste kælekat, som kan ses her liggende klar til masser af nus på en halmballe.

Det er et julemarked, hvor jeg ville elske selv at ha' en bod ;D

2 kommentarer:

  1. Tak for reklame, det lyder som en hyggelig sted at få inspiration. Desværre skal vi over grænsen idag, så nul tid til at få mit daglige input af lækre ting og sager, snøft.

    God 3. søndag i advent til jer.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Fedt du kom forbi Lene :) Trods det trælse føre! Det har været to gode weekender og det har været suuuper hyggeligt :) Katten er blevet kælet med, så dens behov burde være dækket ind for et stykke tid nu ;)

    SvarSlet