lørdag den 8. december 2012

Fine sager, der dukker op...

...er da dejligt ikke?

I min seneste oprydnings-runde fandt jeg dette lille "billede".


Og tænk, det havde jeg fuldstændig glemt. Det er broderet af mig og nu skal det da bestemt op at hænge. Broderiet er tilbage fra dengang jeg læste til lærer og havde håndarbejde på linje....åh en skøn tid, hvor teknikker blev testet og forsket i.....elsker at være sådan lidt håndarbejds-nørdet ;D

I dag havde jeg ellers store planer: jeg ville sy en Tilda engel, men den lede spændingshovedpine, som også har holdt mig vågen i nat, tvinger mig nok i seng igen...for pokker da osse....medicinen virker ikke rigtig, så måske er det en mærkelig migræne i stedet for. Men kan I ha' en dejlig dag derude i blogland.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Man kan lave så utrolig mange smukke ting i brodering og det er altid dejligt at finde noget, som man ikke troede man havde :-)

    SvarSlet
  2. Det er altid hyggeligt at finde glemte ting

    SvarSlet
  3. Kære Lene

    Tusind tak for det fine retro julepynt, dem skal jeg nok tage mig pænt af.
    Knus Stine:)

    SvarSlet
  4. Kære Lene,

    jeg håber det går bedre nu, puh din stakkel. Jeg kender det jo selv alt for godt, når smerterne tager over og søvn og nat bliver til dag, uden at det er blevet bedre.

    Smukt broderi, det kan jeg godt forstå skal op og hænge.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Hvor er det flotte ting, du laver! Tænk at kunne det...den lille gris længere oppe på din blog er altså også for skøn!Vil bare lige sige ift din hovedpine, at du måske kan hjælpes af noget gigt medicin tror jeg det er, som hedder imigran. Fås som stikpiller. Ved jo ikke præcis hvilken type hovedpine du har. Min kaldes for en migræne og den kommer, typist et par gange om måneden ift min cyklus/hormonbestemt, og/eller hvis jeg har muskelspændinger, og det er noget med smerter i skulder, nakke, arm, ansigt i den ene side, kan ikke tåle lys, lugte, lyde, berøringer osv. Og den går kun væk, hvis jeg både tager den imigran (evt gentages det), panodil, varmt bad, varmedunk, hvile osv. Måske lignende kan hjælpe dig? Vh Rikke

    SvarSlet