lørdag den 17. november 2012

Et spørgsmål om moderne julepynt?

Min niece ønsker sig moderne julepynt 
og jeg kunne da godt tænke mig at lave noget til hende, 
men hvad er moderne julepynt? 
(hun samler på Medusa julepynt)
Links til inspiration ønskes.

Hama-hjorten er mega-stor, 21 cm. høj

Hama-hjorten er mit sølle forsøg, men vil du se en smuk én af slagsen, så skal du kigge her. Tror måske at Trine har brugt små perler?

Jeg fik strøget for kort tid og så gik geviret fra hinanden og i stedet for at acceptere fadæsen, strøg jeg endnu mere på den stakkels hjort og det hjalp ikke en disse. Nu skal jeg da prøve igen ;D....altså at lave den rigtigt.

7 kommentarer:

  1. Du skal bruge MINI Hamaperler. Mellemste barn har købt det på kreativ messe og masse producere det.

    Hvad moderne julepynt er ? Hmm Sandra og jeg ved det ikke. "Rør blot ikke ved min gode gamle jul"
    Kan det ikke googles ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Moderne julepynt? Hmm.... Prøv at købe nogle blade om indretning. Der er der nok masser af ideer til julepynt som er moderne. :-)

    SvarSlet
  3. Den er ellers flot din hama-hjort, ærgeligt at den ikke holder. For mig er moderne julepynt f.eks. fimo-ler i neonfarver, hvor man laver stjerner eller hjerter og sætter snor i med et par perler på, eller plexi-glas julepynt, altså materialer og farver man normalt ikke forbinder med julen :)

    SvarSlet
  4. Du skal huske at jeg har skønt neon-bånd til salg i min butik, hvis der er noget pynt som trænger til lidt ny pimp og til at hænge;))

    Kh. Stine:)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot. Hvad moderne julepynt er?? Der må jeg være dig svar skyldig. Men jeg ville rigtig gerne have din hjort hængende :)

    SvarSlet
  6. JEG synes din hjort er fiiin :) Moderne julepynt... hvide ting, hvis vi lige snakker farver. Men ellers nogen beton-adventsstager? Måske med blikskilte på :)

    SvarSlet
  7. Tusind tak for de søde ord :-) Din Hjort er smuk og den ligner min på en prik ;-D Min er lavet af alm hama perler :-)

    SvarSlet