tirsdag den 20. november 2012

Den dejligste gave....

...er skønne krea-veninder.

- og varme hænder :D

lommevarmere syet af dejlige Tina
I går havde jeg besøg af en meget dygtig krea-kvinde, Tina. Hun er så dygtig at man får præstations-angst af at være sammen med hende ;D

Vi arbejdede med noget papir-ler, som jeg har haft liggende i alt for lang tid og NU skulle det altså bruges. Tina fik lavet de smukkeste ting. Jeg beundrer hendes sans for stil og evner ud i det kreative univers. 

Trods præstations-angsten håber jeg at hun har lyst til at komme igen. Tak for en helt fantastisk dejlig dag, kære Tina.

3 kommentarer:

  1. De er godt nok fine og også en flot og enkel indpakning. Laver hun mon en DIY på dem..? Jeg må hellere spørge :) God dag

    SvarSlet
  2. Har hørt så meget om det papir ler, det bliver jeg simpelthen nødt til at lege med en dag.

    SvarSlet
  3. Sådan er det vist altid. præstations-angsten sidder på lur hos os alle. Du er jo suveræn til at hækle og sy, så hvordan mon Tina har det med det ? :D
    Smukke håndvarmere du har fået.

    Kh. Lis

    SvarSlet