mandag den 22. oktober 2012

Op på hesten igen

....det er dagens ord her i huset.

billedet er fra en karet-tur i Chania,
hvor jeg pressede min søster og hendes to dejlige piger til at tage med ;D

Synes pludselig at alle de forsømte opgaver er lidt for overvældende.....reminder to myself: planlæg altid en uges influenza (altså tidsmæssigt), når der siges ja til opgaver.

Jeg banker mig selv i hovedet over at jeg er kommet bagud, men samtidig nytter det jo ikke noget...så det er bare op på hesten igen. Heldigvis er de forsømte opgaver af den spændende slags, så jeg ryster den dårlige samvittighed af...eller prøver i hvert fald ihærdigt...og lader symaskinen snurre lystigt.

PS. jeg er meget bange for heste, men ville altså så gerne prøve sådan en karet-tur i Chania. Det var en rigtig hyggelig tur og søster og jeg fik vendt de underligste emner; bl.a. hvad gør man ved et haj-angreb? Trækker hajen baglæns? Prikker den i øjnene? Mon man overhovedet kan holde hovedet koldt i sådanne situationer og hvordan kan man overhovedet trække en haj baglæns?


2 kommentarer:

  1. Kære Lene, håber at I har haft en rigtig dejlig ferie:))

    SvarSlet
  2. Det ved jeg ikke, så der kom lige lidt tænke-stof til under madlavningen. Hajer, hajer. uf jeg kan ikke lide dem

    Godt du har haft en skøn uge i Grækenland og er komme hjem igen.

    Kh. Lis

    SvarSlet