torsdag den 16. august 2012

Trine-te og "kaffe"-grums

Arhh skønt at ha' hverdagen igen 
og vende tilbage til de kendte rutiner.

Dagens madpakke er smurt, sønnen tøffet afsted i skole (uh han går i 8. klasse nu) og radionen får lov at spille en halv time mere inden CD'en med Tina Dickow får lov at fylde hele huset ;D

Trine-te'en er skænket og jeg gør klar til dagens projekter: Krea-kontoret trænger til en seriøs oprydning...hvorfor mon det blot er brugt som aflæsnings-rum? 

Trine-te, er en lækker te, som jeg har fået af Trine (derfor navnet),
men det er en lakrids og mynte-te.

Mon ikke der også bliver tid til at hækle lidt videre på grums? Grums er en struktur, som jeg har lært af Sidsel Sangild. Mønsteret passer perfekt til det betræk, jeg hækler til mandens GYSELIGE stempelkande. 

Jeg hækler i Lamauld til stempelkanden,
men hækler da også lige på et andet projekt, hvor der bruges SG-garn.

Og så er det jo skønt at kunne nyde kattenes totalt afslappede holdning til tilværelsen. Jo det er hverdag igen...ikke at jeg kan smide mig på ryggen og lave absolut ingenting ;D


4 kommentarer:

  1. Jeg skal også til at igang med at ordne Krea kontoret. Hvad er det lige der sker der, rod og støv elsker at samles på hele mit Krea bor... Godt at vide at jeg ikke er alene.
    Kh og god dag

    SvarSlet
  2. Kender det. Kender det ALT for godt.... :(

    SvarSlet
  3. Hej

    Jeg må også sige at det kender jeg alt for godt.
    Det er en sød kop du har der.

    SvarSlet
  4. ER vild med din tekop, hvor mon den er købt? :)

    SvarSlet