fredag den 24. august 2012

Hæklet hjerte-guirlande


Hos Malene så jeg denne her helt fantastiske hæklede hjerte-guirlande.

Nu kan jeg jo pt. vildt godt li' farven grå, så det var jo nærliggende at hækle en grå hjerte-guirlande af restegarnet fra Søstrene Grene (men enhver slags garn kan bruges.....skal helt sikkert også hækle nogle i min dejlige PIMAbomuld ;D).  





Guirlanden hænger nu ved indgangen til husets hjerte: nemlig krea-kontoret ;D


Opskriften finder du lige her på engelsk, 
men jeg undlod den 3. runde/omgang.



Egentligt var det meningen at jeg ville forsøge mig med lidt syning i dag, men strygejernet er gået i stykker, sååååhhh måske skulle jeg hækle et par hjerte-guirlander til soveværelset, mandens kontor, stuen, køkkenet, entreen, sønnens værelse, carporten, garagen.......ja hvor ville en guirlande ikke pynte?

Og ja jeg kan jo også lave nogle, der kan gemmes til julegaver ;D

5 kommentarer:

  1. Hihihi har hæklet mange af de hjerter der... Og tænkte faktisk på at lave en guilande til juletræet, men.. tænkte NEJ du er skør..

    :-D

    Tror den skal laves nu...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. De er SÅ skønne de hjerter :o) Forsæt du bare, er sikker på de vil tage sig godt ud, uanset om det er i stuen, badeværelset eller garagen ;o) Dem vil jeg også prøve at hækle, måske jeg blir grebet lige som dig ;o)

    God Weekend
    Kh Anette.

    SvarSlet
  3. Hej Lene,
    Først og fremmest vil jeg sige mange tak for sidst, det var smadder hyggeligt, at møde dig :)
    Og tak for de gode hækletips, har allerede gjort brug af dem.

    Blev også forelsket i hjerteranken hjemme hos Malene, så nu tror jeg også, jeg vil igang med én ;)

    De kærligste hilsener Christina

    SvarSlet
  4. Hej Lene
    Den er rigtig sød, den der. Den passer så fint over indgangen til dit hjerterum, krea-kontoret :)

    Øv med dit strygejern! Heldigvis mangler du jo ikke idèer til at lave andre ting ;-)

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare super sød!

    SvarSlet