onsdag den 22. august 2012

Det var en svær ventetid....

....indtil jeg havde mulighed for at bladre i det nye Panduro Hobby katalog.

Jeg er jo pt. strandet hjemme, men i går skulle jeg til Vejle til en opfølgende samtale hos neurologen. Det var hårdt at køre bil med det dumme rådne bækken, men alligevel forhindrede det mig ikke i at smutte ind i Panduro Hobby efter kataloget ;D......det er nu bedre med et fysisk katalog og ikke net-udgaven.

Savler over de nye fine Tilda-sager. Savner VILDT at sy Tilda-ting igen.....jeg må altså se at finde tid til det!


I butikken så jeg denne her helt fantastiske kuglestage i birk, som også Lis har vist frem på bloggen. Den står da lige på ønskesedlen...sammen med de andre mange lækre ting ;D

I dag står den også på afslapning, men det giver sig selv, da jeg i skrivende stund er ved at skrige over smerterne...måske jeg skulle ringe til lægen?

Er hjemvendt fra lægen med besked om at tage den med ro og vente på at jeg skal skannes, da hun mistænker en diskosprolaps i lænden.....argggggggghhhhhhhhhhhhhh det har jeg jo ikke tid til. PIS OG LORT og total jammer herfra resten af dagen.....i morgen vender jeg stærkt tilbage i bedre humør.

6 kommentarer:

  1. Rigtig godt bedring. Og ja det er et fantastisk katalog. Jeg modtog det med posten og samme uge kom der også kæmpe katalog fra Creativ og jeg har ingen penge så det er jo rent tortur:-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring.

    Når man er midt i smerterne er det altid uoverskueligt. Jeg håber du har fulgt dit instinkt og ringet til lægen.
    Tilde er også min favorit at sy. Så sød og nice.

    Kram og kærlige tanker fra mig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Det er da noget værre skidt med dig :( Håber virkelig, du får det bedre.
    Når det sker, så kig en tur forbi min blog og blogbutik, der er masser af Tilda og du kan få under 1 m af stofferne. Vi har også frklarsen.dk , hvor der venter nye Tildastoffer.
    Rigtig god bedring.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  4. God bedring. Godt du har garn og hæklenål indenfor rækkevidde.
    Kh Puk

    SvarSlet
  5. øv ... god bedring til dig

    SvarSlet