søndag den 8. juli 2012

Om en hæklet havfrue

...og hvorfor det er en god idé at skrive opskriften ned, mens der hækles.

For lææææænge siden hæklede jeg denne havfrue til min niece.....har vist også vist den på bloggen......men jeg skrev ikke opskriften ned (?).


Og jeg får det nok heller ikke gjort, for jeg hækler ikke endnu en havfrue...foreløbigt.


Grunden til at jeg laver dette indlæg i dag, et at jeg minder mig selv om, at skrive ned, mens jeg hækler.....arbejder jo i disse dage med hækle-hemmeligheder, hvor et nedskrevet mønster er påkrævet ;D.

Desværre ingen afsløring eller sneak peaks.

Øj altså, nu er forventnings-presset overvældende.

8 kommentarer:

  1. Nogen ting er så fine, at de ikke behøver gentagelse :)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig fin. Det er ærgeligt at du ikke skrev opskriften ned.

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den altså fin. Det var sådan én du skulle have hæklet til mig.....:-).

    Håber du finder ud af hvordan du har hæklet den. Og held og lykke til det hemmelige projekt. Det bliver spændende når du kan løfte sløret...:-)

    Klems Trine

    SvarSlet
  4. Hej Lene!
    Du er bare så dyktig til det der! Den er über-skøn! Jeg er forelsket! <3

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  5. Den er fantastisk! Det kunne være skønt med opskriften, men... :o)

    SvarSlet
  6. Den er fin og skøn, din niece, må være helt vild med den, det ville jeg være.

    Så må du igang med at skrive opskrift når du laver noget fra hoved til pind.

    Kh. Lis

    SvarSlet