lørdag den 21. juli 2012

Katte(fri)-ferie ?

Ja det er ikke med min gode vilje, at jeg efterlader mine katte og suser mod sydens sol.

Kattene skal i kattepension, for så ved jeg at de er ok til jeg kommer hjem igen.....uh hvor kommer jeg til at savne dem....ja jeg ER bare en rigtig pylre-katte-mor.

Timerne op til at vi tager afsted, er jeg urimelig og ikke særlig samarbejdsvillig, men når vi først har nusset kattene på gensyn og sidder i lufthavnen, så nyder jeg da bestemt min ferie.

Bølle har en forkærlighed for kludetæpper.
Kludetæpperne skal ruskes og puttes under, når  kampen er overstået

Simba har lige snydt sig ind min seng OG det ER forbudt.....
.....i hvert fald indtil sengetæppet er lagt på.

6 kommentarer:

  1. Åh din lille puller mor. Jeg er sikker på de har det godt og nok tænker mindre på jer end I på dem. Kan I have en super god ferie og samle kræfter til alt det som skal nåles til efteråret, b.la. Har vi to jo lidt aftaler som bestemt skal holdes. Thøger nu kan du så tænke over hvad det mon er.god ferie.KH. LIS

    SvarSlet
  2. Jeg kender det. Jeg tager netop ikke på ferie for ingen kan passe mine dyr lige så godt som mig. Så jeg lejede engang et sommerhus og tog dyrene med (yep, jeg er åbenbart endnu mere pylret end dig). He he.
    Jeg håber I får en fantastisk ferie og jeg er sikker på at dine katte-børn har det fint når du kommer hjem. :-)

    SvarSlet
  3. Vil bare lige sige tillykke med en fine anmeldelse af din blogg i det nye Ingelise Sy magasin. God ferie (:

    SvarSlet
  4. Hvor jeg dog kender det, men kattene hygger sig sikkert fint, mens I er væk.
    Rigtig god ferie

    SvarSlet
  5. Hej Lene
    Dejligt at i nu har ferie sammen. Jeg ønsker jer en rigtig god tur til sommerland ;) Håber du har fået med dig den rigtige sol-faktor, hi, hi ;-) Katterne bliver nok passet godt på, mens I er væk, det bliver måske spænnende for dem, også, med lidt forandring..? Ha, ha,-det ved jeg ingenting om, men det tror jeg i hvert fald.. :) Selv får vi vores katte passet her hjemme, når vi er borte, og det tror jeg er lidt kedeligt for dem (altså, katterne). De er i hvert fald super glade når vi kommer hjem igen, og der sker lidt..

    Rigtig dejlig sommer til dig og familien!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  6. Jeg plejer ikke at ha' problemer med at rejse fra vores katte, men det har jeg nu da vi har fået Findus, som er indekat. Vi har netop været på camping i en uge, og skal af sted igen - MED kat...! Findus befinder sig godt i campingvognen når bare han har sin hule, sit kradsebræt og sit toilet, og jeg befinder mig godt med at ha' min dejlige krammebamse med... ;) Men det er jo unægteligt ikke nemt, når man rejser mod sydligere himmelstrøg - og de kære dyr er jo som vore børn...
    Go' ferie... ;)

    SvarSlet