mandag den 9. juli 2012

For %?@$?*^¨#"

...eller hvordan man nu skriver de ukvemsord, 
der kom ud af min mund i går.

Jeg trængte til en pause i test-hæklings-processen, så jeg ville lige gøre nogle småting færdig, mens jeg sad ude på terrassen. For længe søgte jeg inspiration til at dekorere et hæklet låg til min svigerinde....ja jeg kom altså ikke meget videre den gang, men i går skulle det så være.....

....og K L I R lå glasset på fliserne...argggghhh mig og min åndsvage motorik (eller mangel på samme)



Glasset er fra Netto, så låget passer ikke på andre glas....hmmmm. Nu får min svigerinde ikke noget glas med hæklet låg....med mindre jeg tømmet mit eget glas og giver hende det.


Dekorationen blev bestemt til en masse små blomster drysset med let hånd på låget....som en dejlige sommer-blomster-eng...ja det var i hvert fald meningen.

1 kommentar: