onsdag den 15. februar 2012

Se det er humor

I går fik jeg en super cool hilsen fra søde Dorthe.

Billedteksten: I can do hard things

Billede-teksten relaterer til min sjove oplevelse på biblioteket i mandags.

Herhjemme kan vi altså ikke lade være med at grine af oplevelsen, for det var sådan lidt "skjult kamera-agtigt" og der var nogle komiske situationer den dag.....bla. min hjælper, der var en-armet.....øhhh hun skulle være praktisk-hjælper til klippe-klistre-arrangementet...og der var flere komiske (måske mere kiksede) elementer den dag, men grine af dem kan jeg, nu hvor vreden over den sårede faglige stolthed har lagt sig.

Jeg vil ikke koge mere suppe på oplevelsen, men måtte altså lige dele den fine gave med jer derude.

TAK søde Dorthe, fordi du altid får mig til at grine.
(jeg havde lige glemt hvordan det er at grine af sig selv)

1 kommentar:

  1. tak for det haha skønt man kan grine af sine upser eller hva man nu skal kalde det

    SvarSlet