fredag den 17. februar 2012

Oprydning, tøjkøb eller lave en DIY?

...hmmmm hvad skal jeg dog vælge?

Ok den er skisme ikke svær!

Oprydningen kan jeg nok ikke løbe fra. Vi drukner i rod...wtf happend? Ferie? Satser på at det kan klares med let hånd...hmmm I wish.

Med hensyn til tøjkøb, så er jeg i besidelse af mandens dankort med velsignelsen "du køber bare", men tøjkøb ikke min stærke side. Vi skal til 50 års fødselsdag i morgen og nyt tøj er seriøst tiltrængt! Mon ikke jeg kan skubbe problemet til i morgen, for butikkerne har jo også åbne i morgen....og vi skal først køre klokken 12, så det kan vel vente...eller?

Og så til DIY projektet....ja nu har jeg fået et forespørgsler om hvordan jeg lavede frugten til seneste indlægs cupcakes. Frugt-pynten har jeg blot free stylet (stærkt inspireret af sete cupcakes i blogland), men er jo ikke min opfindelse. Må jeg så godt ligge en DIY på bloggen?

Hvis ja vil jeg da straks gå i gang, så er dagens overspringshandling jo reddet ;D Og så har jeg også lidt at få tiden til at gå med hos fysioterapeuten (sønnen er henvist til sådan én pga. ryggen...lavede for mange udspring fra 5 meter-vippen for imponere pigerne og det gav knæk i ryggen...tsk tsk drenge altså)

4 kommentarer:

  1. Lene, afsted med dig.... Fri afbenyttelse af mandens dankort:-):-):-):-):-) weeeeeee hvisndet var mig.
    Mhs til diy, så kan jeg ikke se noget i vejen for at du laver en diy på dine frugter, hvis det er free style.... Du kunne jo evt. linke til blogs hvor du fandt inspiration.........
    Eller jo en forhindring er der.... Tøjkøb.
    Glæder mig til at se tøjet ;0)

    SvarSlet
  2. Nøjagtig samme evne som min mor :) du kan sagtens først købe tøjet i morgen, så er du også sikker på at det er helt nyt og ikke kommer til at gemme sig i rodet eller blive brugt før ;)

    SvarSlet
  3. orv mand - lige idag havde jeg valgt dankortet..ha ha
    Er spændt på din diy..
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Jeg kender godt det der med tøjindkøb. Jeg synes altid, det er lidt irriterende at skulle ud ad døren, finde en butik, prøve tøj, stå i kø osv. Men da jeg opdagede, hvor nemt det er at shoppe mode online, er jeg gået helt væk fra de fysiske butikker:)

    SvarSlet