mandag den 30. januar 2012

Kampen mod influenza

...er i fuld gang! Jeg er stadig underdrejet, men bevæbnet med thé, snotklude, alcogel, dynen og fjernbetjeningen. Så mon ikke jeg snart vinder den kamp? :D


Energien er jo ikke ligefrem i top, men jeg nyder alligevel at kigge og planlægge næste projekt fra den nye Tilda bog. Og så er blogland jo også en dejlig tidsrøver i trangen til adspredelse og inspiration.

Og så ville skæbnen at drengens bøjle gik i stykker og skulle repareres her til formiddag. Godt så, mor her starter bilen, henter drengen, men glemmer lige noget hjemme og så går bilen selvfølgelig død lige midt i indkørslen. OMG jeg ku' ha' sparket til noget, men fik ringet til MOARH, som liige akurat kunne nå at køre drengen og mig til tandlæge (hvorfor jeg skulle med ? øh ? det tænkte jeg ikke lige over, men sprang bare ind i bilen). Bøjlen blev repareret og jeg synes ikke at min mor skulle forsinkes til mødet, så kækt (?!?) siger jeg, at jeg da kan gå hjem nede fra Brugsen. Tror mindst at jeg er ved at død. Jeg sveder og fryser og har nu nået vrøvle-stadiet (kan I fornemme det?).

5 kommentarer:

  1. Ja, surt er det jo, men med Tilda inden for rækkevidde, skal det jo nok gå......
    Husk at kigge her, hvis du skal bruge Tilda-stof :0) www.froekenlarsens.blogspot.com
    ....og så ellers rigtig god bedring.

    SvarSlet
  2. Åh din stakkel.. Sender hermed en hilsen med go bedring.. Det er ikke sjov at være syg - godt der findes blogland til inspiration mellem kuldegysnene og alt det andet der følger med:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  3. God bedring, du skal altså passe på dig selv, dit vrøvl. Der er kun en til det!!

    Kh. Lis

    SvarSlet