onsdag den 11. januar 2012

Jeg er imponeret

Nu har jeg jo nogle gange siddet i ventelokalet hos Lone, mens Kasper har fået sin Kranio-Sakral behandling med stor succes. Jeg burde faktisk betale Lone for at sidde i ventelokalet, for det er min lille afstressnings-stund med den dejlige musik og smukke omgivelser (Lone er fantastisk til det med indretning...også selvom farverne er lilla ;D).



Nå, men efter mit lille fald i Bilka i lørdags har jeg haft de ledeste smerter. Lone var sikker på, at hun kunne hjælpe mig og hun fik lov. Jeg hader at blive rørt ved på mine smertepunkter, så det var grænseoverskridende at lægge sig på briksen. JEG ER IMPONERET. Lone var også utrolig hensynsfuld.....mine stress-plamager på halsen afslørede min forlegenhed. OG så virkede behandlingen .......altså ikke fordi jeg tvivlede på det, for jeg har jo set med egne øjne hvad det gør for Kasper, men jeg er så vant til at få beskeden "du kan få mere medicin" og desuden troede jeg ikke at Kranio-Sakral-Terapi kunne gøre noget ved facetleds-dysfunktion. Jeg kunne ikke engang holde ud, at hun nænsomt lagde sin hånd på min ryg og nu er epi-centeret for mine smerter væk. Selvfølgelig kan der komme efter-reaktion, men det er skisme imponerende......mine rygsmerter havde nået 9 på smerte-skalaen.

Vil nu smutte en tur i spa og lader opvask være opvask og nyder den positive oplevelse hos Lone og på sygehuset (skal ha' forebyggende medicin for migrænen, så det er lys forude)

Havde faktisk besluttet at bloggen i 2012 ikke skulle belemres med længere sygdoms-indlæg, men oplevelsen hos Lone var så fantastisk at jeg måtte dele den med jer.

4 kommentarer:

  1. Super dejligt når man oplever noget der virker... Jeg har haft det sådan med akupunktur.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Kære Len

    Godt at høre at der var noget der kunne tage dine smerter

    Knus Stine:)

    SvarSlet
  3. Kære Lene,
    Hvor er jeg bare glad på dine vegne over at du endelig kunne få en positiv oplevelse og får timer, måske dage uden så mange smerter. Krydser fingre for at det kan fortsætte.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Godt at høre, at det har hjulpet dig :o) Har været inde og læse hvad hun skriver om behandlingen og tænker, om det mon kunne være noget for mig med sclerose? Nu er der lidt langt til Lone, men der må jo findes en god behandler her i nærheden, går jeg ud fra. Det vil jeg da i hvert fald undersøge... Tak for tippet :o)

    SvarSlet