tirsdag den 10. januar 2012

Hæklet overspringshandling

...ja så har jeg været i gang igen
med alt andet end det der var planen
(og helt uden dårlig samvittighed)

lys sandfarvet

Jeg ville ha' hæklet en fin pude til sofaen og tænkte at denne fantastiske opskrift måske også kunne hækles i ensfarvet (ja ja jeg er kedelig, I know). Men jeg syntes alligevel ikke om resultatet og pillede arbejdet op...var kun kommet halvvejs. Da jeg havde en lille blomst tilbage, ville jeg nu alligevel godt ha' et synligt bevis for mit forsøg og det blev til denne lille blomst, der kommer til at pynte en bakke....og så skulle jeg da liiiige prøve én gang til og det blev så til den hvide blomst på nedenstående billede ;D

hvidt i hvidt

PS. Jeg mangler en opskrift på en spiselig cupcake UDEN bær i dejen.

4 kommentarer:

  1. Hej

    Den blev da rigtig fin !

    Her kan du se ca 25 muffins som jeg kan lide at lave.
    http://www.kagerskaldertil.blogspot.com/search/label/Muffins

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hej Lene
    Jeg har også en opskrift på nogle fantastiske banan/choko muffins på min blog :o).
    Knus

    SvarSlet
  3. Sød blomst du endte med.

    Jeg kan anbefale at du besøger bloggen her: http://himmelske-kager.blogspot.com/ Hun er bare så sød og hjælpsom hvis du mangler hjælp til hendes opskrifter. Hun har en masse cup-cakes opskrifter stående ud i side baren. God fornøjelse med det.

    kh. Lis

    SvarSlet