fredag den 28. oktober 2011

Krea-dag og krea-BOGEN

Jeg har været til Krea dage i Fredericia i dag....og skal da bestemt også afsted i morgen. SES VI ? Søndag holder jeg hviledag (øhhh næh, men der skal jeg da helt bestemt selv være kreativ)

Jeg har mødt dejlige mennesker. Fik hilst og krammet rigtig meget...og har lyst til at fremhæve dem alle, men kom selv til messen og mød dem alle (og deres fantastiske stande)

Jeg fandt en SKØN stand, der talte til min indre ro, nemlig Helle Schjønning's stand. Trods den hektiske aktivitet, var der en dejlig ro hos Helle...og det samme kan man sige om hendes vidunderlige bog. Æstetisk lækker for øje og sind. Jep store ord, men det er også en stor bog på mange måder og det er helt bestemt en bog, der kan anbefales, for den er ikke som alle de andre familie-aktivitetsbøger (og man kan købe den til messepris...du finder Helle og bogen ved stand nr. E4146).



Ud over standen med den LÆKRE bog (kan I fornemme at jeg er begejstret?), så havde jeg hjemmefra glædet mig til at besøge:

Panduro Hobby's stand, det er dejligt at de nu også er repræsenteret og så var Dorthe selv på standen...juhuhh Dorthe du var/er ærligt savnet af mig, for det er dælme længe siden jeg har set dig....og tak fordi du lokkede mig i fordærv.

Stof2000's stand er bestemt også et besøg værd og wauw en flot opsætning af standen. Jeg blev vildt inspireret. Og de nye julestoffer..savle savle...vil købe det hele!!!

Modestoffer's stand har det LÆKRESTE GARN og de skønneste designs. Kig ind til de søde piger og se alle de vidunderlige farver Dorthe's nye garn findes i (75% uld og 25% silke).

Og så måtte jeg jo også lige forbi og sige hej til Karen og Tusindfryd.


Ja der var mange mange flere stande at skrive om og i morgen er jeg klar til endnu en runde.

Denne gang har jeg et helt bestemt ærinde. Jeg skal nemlig hænge ud med Trine Bertelsen... juhuuuuuuuuuhhhhhh (kan I fornemme at jeg glæder mig?)




4 kommentarer:

  1. Tak for resume, jeg glæder mig også rigtig meget til imorgen og til måske at støde ind i dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Skøn dag på messen er slut Fuld af inspiration.

    SvarSlet
  3. Bare det var mig der havde været der. Håber på at alt held og et par pasningsmuliger til at par børn flasker sig, så jeg også kan komme derned.
    Hvad er mon messepris for bogen?
    Tak for "smagsprøven"
    KH Charlotte

    SvarSlet
  4. Jeg var der også i går. Dejlig dag. Jeg nød det meget. Men var også lidt skuffet, havde håbet at jeg fik nye ide´er. Men jg fik tilgengæld lækker garn med hjem.... også vinder jeg da symaskinen ved stof 2000 :O)

    SvarSlet