søndag den 30. oktober 2011

Øj.....sikke nogle dage



Det har været nogle helt fantastiske dage i Fredericia og jeg kunne snildt fristes til at tage afsted igen i dag, men det kan pengepungen og mine ømme fødder ikke tillade ;D.

I går hang jeg ud med Trine og dem, som ikke lige kender hende, så er hun et helt fantastisk og ærligt menneske med hjertet (og garnet) på det rette sted. Tusind tak for en dejlig dag Trine.

I dag har jeg lyst til at sy pelshjerter (som fra Stof2000), sy etuier (som fra eget design ;D), hækle hjerter (som fra Panduro Hobby), lave kogleblomster fra bogen "Magiske måneder" (har læst og savlet så meget over den, at jeg snart  må ha en ny..hi hi.... og den kan jo købes på messen) og så hækle videre på Pima bomulds-perler, som jeg begyndte på i går aftes (Trines garn)....hmmm det er farligt at tage på krea messe ;D

1 kommentar:

  1. Kende mine svigerinder ?? Gjorde de sig igen uheldig bemærket ?? Grine grine...

    Sikke mange ting du har gang i! Puha, men ja jeg har også inspiration og lækre ting til det næste stykke tid. Jeg er også vild med messen.
    Vi forsøger igen, snart om vi kan ses, måske Billund.

    Kh. Lis

    SvarSlet