onsdag den 26. oktober 2011

Jeg står splitternøgen....

...i brusebadet!

(var mit svar på et telefon-opkald)

Ja hvad pokker skulle jeg ellers?!!!!

Nogen gange får jeg bare sagt de mærkeligste ting.

Min mand synes, at noget af det sjoveste er, når jeg går stor-smilende rundt og han så spørger, hvad jeg smiler sådan af og mit svar er: "jeg har bare en fest inde i mit hoved". Måske bliver jeg aldrig voksen, men jeg har det da sjovt......ok i dag har jeg ikke en fest i mit hoved, men derimod en dundrende hovedpine....og ikke pga. af "festen" i går (har nemlig syet et nyt hækle-etui).

2 kommentarer:

  1. Det er dejligt, at møde en anden som også har fest indeni sit hoved. Min mand elsker nu at jeg smiler fordi jeg så samtidig med er glad og har overskud til meget mere, end når jeg ikke smiler. Det er jo rigtig nok, for humøret indeni gør altså også noget ved det udvendige. Når man har det godt stråler det jo også .

    Jeg glæder mig til at møde dig på messen. Kunne være rigtig dejligt.

    Kh. Lis

    SvarSlet