onsdag den 14. september 2011

Svampetid og overspringshandling


Nu hvor det rusker og regner er det jo så hyggeligt at tænde stearinlysene.

I dag står dagen på overspringshandlinger, da jeg simpelthen gik i stå i går og så tænkte jeg at dagen i dag skulle bruges på noget helt andet.....et sy-etui...høhø, som om det er langt fra hvad jeg ellers syr?!

Startede dagen med at tjekke Pinterest og så denne DIY:


Jeg havde ingen varmekanon og heller ikke tålmodighed med hårtørreren, så jeg brugte da lige strygejernet og det KAN IKKE ANBEFALES (med mindre man selvfølgelig sætter jernet på lav temp.) Ellers vil jeg anbefale Karens teknik.


NB. De hæklede svampe har ligge aaaalt for længe hjemme hos mig og SKAL snart pakkes og sendes til Idris.

2 kommentarer:

  1. Naaaiii nogen søde små svampenøgleringe!!! :) De er uimodståelige! Skal de sælges et sted?

    SvarSlet
  2. Hej Tina.

    Pinligt, men svampene er de svampe jeg solgte til en kunstner fra Singapore og ALLE pengene går til www.hittekat.dk

    SvarSlet