mandag den 26. september 2011


Smykkesæt fra Panduro Hobby.

Da jeg var til det helt fantastiske blogtræf i Kolding, var der et smykkesæt fra Panduro Hobby i den lækre goodie bag. Dét der med at lave smykker er ikke lige mig, men dette kit var nemt at gå til. Smykkerne skal selvfølgelig sælges til De Kreative Tøsers julemarked i Billund (smykkerne vil være afsindigt billig og de skal ligge på Hittekat-siden....ja selvfølgelig skal min bod også støtte Hittekat).

Og ja jeg kan godt se at det ikke var smart at fotografere smykkerne på flaskerne fyldt med rug- og solsikke-kerner.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine!
    Jeg har pakket mit sæt væk, tænker at det ku´ være en alletiders kalendergave til Anna når vi rammer dec.måned :)
    Håber du har haft en go´ weekend.
    knus

    SvarSlet
  2. Hey så fik du en plads til julemarkedet? Godt gået Lene - og endnu engang 1000 tak for den fine give-away

    /Mette

    SvarSlet
  3. tænk jeg synes det er smart og kreativt at du har taget det billede der.. Vi kan jo godt se det hele alligevel...:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Kreativ tilgang til sættet og så pynter de jo gevaldig på flaskerne :) Jeg har tildelt dig en award se mere her
    http://fletogsjov.blogspot.com/search/label/Award

    SvarSlet