torsdag den 22. september 2011

Jeg trænger til eventyr...

Jeg skal igang med en håndklippet collage med eventyr-figurer. Billederne her er ikke monteret, men blot rystet ud på bordet, så jeg kunne indsætte et billede ;D

I dag skal jeg arbejde med eventyr...jeg skal nemlig opgradere et undervisningsmateriale til min søns skole. Det er skønt at mine evner stadig kan bruges....og i dag har jeg brug for at bruges. At gøre noget for andre, er den bedste balsam til en sjæl og et hjerte, der er knuget af angst.

Ja jeg er nok lidt tungsindig i dag, men turen til Odense Sygehus, gik ikke helt som håbet. Cysten i drengens hjerne var bestemt ikke uden betydning og den kan give fremtidige problemer (måske det lige føles som en slags tikkende bombe?!). Vil ikke skrive mere om det, men min panik-knap er aktiveret (sådan er det jo at være mor) og jeg kæmper for ikke, at pakke mit barn ind i vat OG smitte ham med min angst. Angsten skal nok blive mindre, jo mere afstand vi får og finder et fornuftigt leje.

Nu vil jeg fortrænge alt og forsvinde ind i eventyret.....og håbe at den knugende fornemmelse i mit hjerte kan overdøves at de dejlige unger på skolen (og kender jeg mig selv ret, så skal det nok virke)

6 kommentarer:

  1. Mit indlæg rammer mig direkte i hjertet. Jeg sender dig og dine en masse varme tanker<3
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Jeg er overbevist om at I nok skal klare det!
    Jeg føler med jer, det er ikke retfærdigt at I/Kasper skal kæmpe så meget og at det går så langsomt med at finde ud af hvad det er og hvad der skal ske.
    Masser af tanker herfra!!

    SvarSlet
  3. De bedste ønsker for jer herfra.

    SvarSlet
  4. Jeg håber du får en god dag med dine eventyr trods alt - og ja det er hårdt arbejde at være forældre, når tingene går efter bogen. Jeg krydser fingre for at det må gå din søn godt!

    SvarSlet
  5. Søde søde Lene, det var ikke rart at læse dit indlæg(!) øv troede ellers lige da du skrev dit tidligere indlæg. Sender masser af tanker til dig!
    kh Libbie

    SvarSlet
  6. Den slags oplysninger er ikke rare. Jeg sender alle mine bedste tanker og håber eventyrmedicinen virker :)

    SvarSlet