søndag den 25. september 2011

Hækle-medhjælper

...det er min titel i dag ;D

Nålepude (Gitte har lavet en rigtig smart én med stof på undersiden). Denne nålepude kan ryge i stakken til julemarkedet (som om jeg har en stor stak til julemarkedet?)

Jeg er blevet spurgt af http://www.bygittet.net/ om jeg vil være hækle-medhjælper ved en kreativ sammenkomst....og det ville jeg da meget gerne. Lige nu, i skrivende stund, kan jeg ikke huske om vi skulle mødes klokken 10 eller 11 ? (ja, min hjerne føles som har den været igennem en orkan). Jeg kører efter klokken 10 og så kan jeg jo altid hænge ud i Løvbjerg eller Netto, hvis det er klokken 11 ;D.

Til trods for, at jeg ikke helt har styr på tidspunktet, så er jeg bare klar til at hjælpe....Hæklenålene er pakket, mønstrene er pakket og jeg er næsten selv klar.

Det bliver så skønt at komme ud i dag. Tak Gitte for invitationen.


Min dejlige mand og søn skal i kirke (drengen skal konfirmeres til foråret) og så skal de ud at besøge den efterskole, hvor Kasper er tilmeldt til 9. klasse. Spørg lige om vi voksne fik et øjebliks panik, da det gik op for os, at drengen jo skal på en idræts-efterskole?! MEN så trak vi vejret og blev enige om, at det nok skal gå og måske forsvinder cysten inden...... (ja lægen sagde godt nok at den skulle Kasper altid leve med, men man har da før hørt om, at læger kan tage fejl ikke ?)

4 kommentarer:

  1. Ha' en hyggelig søndag med tankerne andet steds ;0)

    SvarSlet
  2. Flot nålepude. Du må have en hyggelig søndag :)

    SvarSlet
  3. Hvad er det for et spændende jule arles du har gang i.

    SvarSlet
  4. Flot nålepude! Hvor skal du til jule marked ?

    Kh. Lis

    SvarSlet