tirsdag den 6. september 2011

Gode loppekøb

Trods week-endens mange planer og fødselsdagsarrangementer, så pressede jeg da lige et loppemarked ind. Mette havde reklameret for loppemarkedet og så måtte jeg jo afsted ;D.

Det er ikke altid, at jeg er så heldig at finde så mange ting til ingen penge = læs 130 kroner og det er for alle tingene!!!

- en fin trækasse
- en metal-flet-kurv
- to henkogningsglas uden motiv (skal bruges til noget særligt)
- T-light glas med hæklet betræk (vil se om jeg kan afkode mønsteret)
- fire lækre stykker uldstof (Grønlandsk uld)
- et par stilke fine blomster
- et par fløjlsbukser (de skal sys til fine hjerter mm.)


 - en herlig knagerække (den måtte jeg jo bare eje)


- to Diddle metaldåser
- en prinsesse-dims (købte den af en lille pige, der var desperat for at sælge noget)
- en lille dug, som jeg faktisk fik foræret

Jeg synes selv at det var nogle gode køb - også da min mand spurgte om det så var noget jeg havde brug for? JAAAAAA DAAAAHHHHHHH det var jo ting som jeg akut stod og manglede ;D.

2 kommentarer:

  1. Smil de der mænd, behov vi har da altid behov for at købe noget, og endnu bedre hvis vi får noget for små penge. sikke nogle gode fund du har lavet. ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  2. jamen det er da fine fund.. fedt at det osse bringer glæde til manden:0)
    KH Iben

    SvarSlet