mandag den 4. juli 2011

Tæppe-update


Jeg er jo ikke verdens hurtigste hækler (modsat Dorhte, der kan hækle et tæppe inden vi andre får set os om), men jeg er altså næsten færdig med et baby tæppe  fra Trine Bertelsen. Det er lækkert garn og lækkert design og så har hun udsalg på økologisk PIMA garn.

Når tæppet er er helt færdigt, drømmer jeg om, at sætte det til salg og pengene skal doneres til velgørenhed, nærmere bestemt HITTEKAT (et projekt, der ligger mit hjerte nært). Mon der er købere til tæppet?

Jeg drømmer også om, at lave et slumretæppe til mig selv, men baby-tæppet her med sine 168 felter, var en udfordring for min tålmodighed, så mon jeg tør give mig i kast med et stort tæppe? Det er i hvert fald nemmere at hækle en bort om de lune fleece-tæpper, der kan købes for ingen penge og nemt shines op.

3 kommentarer:

  1. FOR POKKER DET ER DA LIGE FARVER I MIT UNIVERS.. dET ER DA FANTASTISK.. fOR MIG VIL DET TAGE MANGE MANGE UGER AT LAVE.. sUPER FLOT BLIVER DET:0)

    SvarSlet
  2. Hej
    Hold op hvor er det flot det tæppe. Måske det skal på to-do listen?
    MVH Jette

    SvarSlet
  3. Farver, farver ,farver...Hvem kan få nok af farver ? ikke mig. Bliver så dejlig glad i låget med alle de skønne farver. Virkelig flot tæppe :o)

    SvarSlet