fredag den 22. juli 2011

To lykke-prinsesser til Vorbasse Marked


I går havde jeg lige en aftale med en vorbassianer
om to lykke-prinsesser.

Mon de nu bringer lykke i tombolaerne?

I dag skal jeg simpelthen ned på markedspladsen og endevende alt det skrammel jeg kan komme til. Pyt at det regner....jeg er klar til både at finde stand på gade D eller var det mon P, hvor moppeloppe hører til? Og så skal jeg da også lige finde kaninstrædet, hvor jeg skal hilse på en dejlig pige. Og i aften skal jeg hente min mand ved pølseboden (han hjælper boldklubben) og sammen skal vi lige høre DO DO AND THE DODOS.

MEN så skal jeg dælme også se at få pakket min kuffert, for ferien starter lige om lidt.

8 kommentarer:

  1. Det lyder som en god plan :)

    SvarSlet
  2. Wauuu hvor ville jeg gerne være den heldig vinder af disse helt fantastiske prinsesser.Men ak nej jeg kommer jo ikke på Vorpassemarked.Rigtig dejlig dag og ikke mindst ferie til jer.Kram Else

    SvarSlet
  3. Hej Else. Lykke-prinsesserne kan man nu ikke vinde ;D for der står jo navn på. Jeg skulle bare mødes med én fra Vorbasse og aflevere dem til hende. Men derfor kan det jo godt være at hun bruger lykke-prinsessernes held i tombolaerne ;D

    SvarSlet
  4. God ferie til jer.

    Freja og Naja er bare yndige, de skal nok gøre lykke hvor de skal hen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Suuupersøde er de! Vi holder os fra markedet på 5. eler 6. år, det har simpelthen ikke ret meget charme mere med alle de alt for professionelle sælgere og kræmmere. :(

    SvarSlet
  6. Hej Lene
    Det var godt du fandt min stand - tak for hjælpen :-) God ferie!

    SvarSlet
  7. weeeee det lykkedes at sende en kommentar, så jeg sender lige én til - det var forbliv-logget-ind-knappen, der var synderen!

    SvarSlet