søndag den 3. juli 2011

Sådan en ugidelig søndag..

...får meget mere kulør, når man leger!


Og jeg leger med stof og farver. Stoffet på billedet er fra Modestoffer (husk rabat-week-end-tilbudet) og skal blive til et pro knit etui. Jeg bliver godt nok lidt rundforvirret af at kigge på stoffet, men jeg lider gerne for Dorthe's skyld....hun har nemlig bestemt stoffet ;D. (Jeg er godt nok lige gået i stå og mangler svar på et meget vigtigt spørgsmål)

Cirklen med de tegnede blomsterne er et eksperiment til et kommende hækle-etui, men lad os nu se om det lykkes - både at udføre broderiet og ramme den rigtige stil ;D. Jeg er ved at klar-gøre broderiet, så jeg rigtig kan hygge mig med lidt tv-kiggeri og måske en enkelt lille muffin?




1 kommentar:

  1. Hej Lene.
    Hvor får du altså lavet mange fine ting, jeg er meget imponeret :)
    Jeg vil spørge om du evt. har en idé til et par gaver til to af mine dagplejebørn, som skal stoppe hos mig?? Jeg har ikke lyst til at købe legetøj til dem, hellere noget som de kan gemme og huske. Derfor tænkte jeg på dig ;)
    Kh Christina (Thomas "camping") ;)

    SvarSlet