lørdag den 23. juli 2011

Nu SKAL der altså pakkes

Katten ta'r det helt afslappet og stresser bestemt ikke ud over den der kuffert, der SKAL pakkes...vi ta'r nemlig på ferie i dag!

Stråhatten er ødelagt og kan ikke reddes, så nu er den blevet Bølles kæreste eje.....han er vild med at sove med hovedet gemt under hatten (det er altså ikke mig der har smidt hatten over ham). Mon ikke han skal ha' den med, når jeg afleverer ham og Simba hos Højvang Kattepension?


Der vil blive stille på bloggen en uges tid, men dette er ikke mit sidste indlæg.....jeg smutter nemlig lige ned på markedspladsen og prøver at finde noget til en fin lille ferie give away.

I går hilste jeg i iøvrigt lige på moppeloppe, der har en fin stand på pladsen og så hun gav husly i regnvejret....ikke dårligt ;D.

2 kommentarer:

  1. Ønsker dig en god ferie.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Man fristes ellers til at tro, at det er et opstillet billede ;o)
    God ferie :-)

    SvarSlet