fredag den 8. juli 2011

Lykke-pirat og Lykke-prinsesse



I dag sendes lykke-piraten og lykke-prinsessen ud på hver deres mission her i livet.....at bringe masser af lykke til to dejlige dagplejebørn og det er jo ikke så tosset, når man nu skal starte i børnehave.

Prinsessen har fået glimmer på toppen, men det ses ikke helt så tydeligt på billedet. Jeg er personlig helt tosset med piraten og får masser af idéer til hvilke lykke-figurer formen ellers kan bruges til (helt sikkert en lille kat ;D).

Nu er overspringshandlingerne ude af systemet og jeg er klar til at arbejde videre på hækle-etuierne.....og en DIY på en flagranke.......godt at det regner i dag, så jeg med god samvittighed kan blive indedøre (min mor siger nemlig at man ikke må være inde i godt vejr...mon hun ved at jeg så bare ta'r symaskinen med ud?!).

I øvrigt er det rengøringsdag, meeeeen det får jeg vist ikke liiiiige tid til.....

5 kommentarer:

  1. De er altså bare VILDT for søde.
    Hvis jeg havde børn, ville du fluks få en bestilling... eller et ønske om at lave en DIY ;-)
    De skal nok bringe lykke hos modtagerne.

    SvarSlet
  2. FANTASTISK! Ja en DIY ville være fantastisk! Ville være SÅ søde på en lille taske eller lign. :-)

    SvarSlet
  3. Holder med de andre ;0)
    De er super søde, de skal nok bringe lykke

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fantastiske!! Sikke en rigtig god ide. Piraten er helt formidabel :)

    SvarSlet